CYBER CITY, VILNIUS (Švitrigailos g. 36) BIRŽELIO 6 d.
BIRŽELIO 6 D.
Registracija ir ryto kava
Kaip užsidegti...bet niekada neperdegti
Geriems darbams reikia dėmesingų sau ir kitiems, nepervargusių ir – svarbiausia – laimingų žmonių. Juk laimingi žmonės gali kitiems padėti tapti laimingais. Konferenciją pradės Almanto pranešimas apie laimę, rūpinimąsi savimi ir kolegomis bei užsidegimą, kuris nesudegina.
Skaitmeninių sprendimų galimybės telkiant lėšas: kaip įveikti teisinius iššūkius?
Elektroninė erdvė ir gausybė skaitmeninių sprendimų atveria NVO plačiausias galimybes pritraukti lėšas. Šioje erdvėje kyla nemažai teisinių iššūkių – nuo duomenų tvarkymo iki dirbtinio intelekto naudojimo. Giedrė savo pranešime detaliai pristatys, kaip nepaklysti teisiniuose labirintuose ir juos įveikti, lėšų pritraukime taikant skaitmeninius sprendimus.
Asmeninis prekės ženklas – kodėl tai turėtų rūpėti NVO?
Asmeninių prekių ženklų vystymas yra vis didesnę reikšmę įgyjanti rinkodaros priemonė ne tik verslo, bet ir NVO kontekste. Jei pasitelkiama strategiškai, ji gali didinti organizacijos žinomumą, stiprinti įvaizdį, lengviau pritraukti partnerius ar rėmėjus. Dominyka papasakos, kaip NVO kontekste paprastai susikurti savo asmeninio prekės ženklo strategiją.
Pietų pertrauka
NVO paslaugų kainodara: kas yra teisinga kaina?
Kaip išspręsti kainodaros rebusą? Kaip užtikrinti, kad NVO prekė ar paslauga būtų konkurencinga, tačiau vis tiek generuotų pajamas, reikalingas veiklai išlaikyti ir auginti? NVO paslaugos neprivalo būti pigios – jos turi atitikti rinkos kainą. Kainodaros ekspertė Ina pasidalins patarimais ir įžvalgomis apie tai, kaip teisingai įkainoti NVO produktą.
Suprasti aukotojus: vien pakviesti nepakanka
Ko iš nevyriausybinių organizacijų tikisi aukotojai? Kaip suprasti jų lūkesčius ir juos atitikti formuluojant žinutę, kviečiant paaukoti ir dėkojant už paramą? Emilija savo pranešime pasidalins naujausių aukotojų elgsenos tyrimų įžvalgomis ir praktiniais patarimais.
Telemarketingas – būtinybė ar atgyvena?
Telemarketingas – lėšų pritraukimo metodas, kurį taiko nevyriausybinės organizacijos tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. NVO paramos pritraukimui pasitelkia vis daugiau naujų skaitmeninių būdų, tad kyla klausimas – ar šiandieninį aukotoją vis dar galime pasiekti telefonu? Telemarketingas – būtinybė ar atgyvena? Į šį klausimą savo pranešime kvies atsakyti Kristina.
Išmanusis lėšų pritraukimas: DI įtaka ir pritaikymo galimybės
Dirbtinis intelektas ir jo pagrindu kuriami įrankiai aukštyn kojomis verčia marketingo, komunikacijos, IT ir kitų sričių specialistų darbo rutiną. Jis keičia ir lėšų pritraukimo lauką – siūlo naujus būdus, padedančius apdoroti informaciją, kurti vizualinius sprendimus ir komunikuoti. Pranešime sužinosite, nuo ko NVO gali pradėti savo kelionę su DI.
Kavos pertrauka
3 NVO istorijos apie pinigus: pamokos ir sėkmės formulė
Vienoje sesijoje – 3 NVO atstovų tikros ir atviros istorijos apie iššūkius, išmoktas pamokas ir atrastas sėkmės formules lėšų pritraukimo srityje.
Savo unikalia patirtimi dalinsis:
- Mindaugas Morkūnas: „Geriausias partneris gali būti tas, kurio visai nesitikėjai"
- Neringa Čiakienė: „Tas nepatogus jausmas pradėti"
- Kristina Balčiauskaitė: „Mums reikia (pradėti) kalbėti apie savanorystės monetizavimą“
Taikomojo teatro 4ROOMS „Playback“ sesija „Pinigai“
„Playback“ [atkūrimo] teatras – tai taikomojo teatro žanras, grindžiamas unikaliu atlikėjų ir publikos bendradarbiavimu. Teatro atlikėjai sesijoje atkurs prieš tai 3-ų kolegų pasakotas istorijas apie pinigus NVO gyvenime, suteiks šioms istorijoms meninę formą ir vientisumą.
Panaudojant improvizacijos teatro pagrindus, šis teatras sukurs ryšį ir dialogą su konferencijos dalyviais ir paskatins pokyčius temoje, kuri svarbi (ir šiek tiek nepatogi) kiekvienai NVO – PINIGAI.
Konferencijos tinklaveikos dūzgės
Baras SPARTA, Švitrigailos g. 36, Vilnius.