CYBER CITY, VILNIUS (Švitrigailos g. 36) BIRŽELIO 6 d.

9:30 – 10:00

Registracija ir ryto kava

10:00 – 10:10
speaker-1

Giedrė Šopaitė-Šilinskienė

speaker-2

Živilė Tumasonė

Sveiki atvykę!

„Baltic Fundraising Hub" įkūrėja, konferencijos organizatorė – Giedrė Šopaitė-Šilinskienė.

„Baltic Fundraising Hub" partnerė, konferencijos organizatorė – Živilė Tumasonė.

Konferencijos moderatorė – Simona Laiconaitė.

10:10 – 10:40
speaker-1

Almantas Dulkys

Kaip užsidegti...bet niekada neperdegti

Geriems darbams reikia dėmesingų sau ir kitiems, nepervargusių ir – svarbiausia – laimingų žmonių. Juk laimingi žmonės gali kitiems padėti tapti laimingais. Konferenciją pradės Almanto pranešimas apie laimę, rūpinimąsi savimi ir kolegomis bei užsidegimą, kuris nesudegina. 

10:40 – 11:15
speaker-1

Arnas Aukštikalnis

Kaip būti žinomesniam nei „Persil“

Kodėl jūsų prekės ženklas turi pasiekti kuo daugiau žmonių? Ir kodėl jo sėkmė slypi ne idėjose, o detalėse? Apie visa tai, ko reikia norint tapti labai žinomu ir svarbiu prekės ženklu, savo sukaupta patirtimi dalinsis Arnas.

11:15 – 11:50
speaker-1

Giedrė Rimkūnaitė-Manke

Skaitmeninių sprendimų galimybės telkiant lėšas: kaip įveikti teisinius iššūkius?

Elektroninė erdvė ir gausybė skaitmeninių sprendimų atveria NVO plačiausias galimybes pritraukti lėšas. Šioje erdvėje kyla nemažai teisinių iššūkių – nuo duomenų tvarkymo iki dirbtinio intelekto naudojimo. Giedrė savo pranešime detaliai pristatys, kaip nepaklysti teisiniuose labirintuose ir juos įveikti, lėšų pritraukime taikant skaitmeninius sprendimus.

11:50 – 12:20
speaker-1

Dominyka Venciūtė, dr.

Asmeninis prekės ženklas – kodėl tai turėtų rūpėti NVO?

Asmeninių prekių ženklų vystymas yra vis didesnę reikšmę įgyjanti rinkodaros priemonė ne tik verslo, bet ir NVO kontekste. Jei pasitelkiama strategiškai, ji gali didinti organizacijos žinomumą, stiprinti įvaizdį, lengviau pritraukti partnerius ar rėmėjus. Dominyka papasakos, kaip NVO kontekste paprastai susikurti savo asmeninio prekės ženklo strategiją.

12:20 – 13:20

Pietų pertrauka

13:20 – 13:50
speaker-1

Ina Bielskė

NVO paslaugų kainodara: kas yra teisinga kaina?

Kaip išspręsti kainodaros rebusą? Kaip užtikrinti, kad NVO prekė ar paslauga būtų konkurencinga, tačiau vis tiek generuotų pajamas, reikalingas veiklai išlaikyti ir auginti? NVO paslaugos neprivalo būti pigios jos turi atitikti rinkos kainą. Kainodaros ekspertė Ina pasidalins patarimais ir įžvalgomis apie tai, kaip teisingai įkainoti NVO produktą.  

13:50 – 14:20
speaker-1

Emilija Antanavičiūtė

Suprasti aukotojus: vien pakviesti nepakanka

Ko iš nevyriausybinių organizacijų tikisi aukotojai? Kaip suprasti jų lūkesčius ir juos atitikti formuluojant žinutę, kviečiant paaukoti ir dėkojant už paramą? Emilija savo pranešime pasidalins naujausių aukotojų elgsenos tyrimų įžvalgomis ir praktiniais patarimais 

14:20 – 14:50
speaker-1

Kristina Majorovienė

Telemarketingas – būtinybė ar atgyvena?

Telemarketingas – lėšų pritraukimo metodas, kurį taiko nevyriausybinės organizacijos tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. NVO paramos pritraukimui pasitelkia vis daugiau naujų skaitmeninių būdų, tad kyla klausimas – ar šiandieninį aukotoją vis dar galime pasiekti telefonu? Telemarketingas – būtinybė ar atgyvena? Į šį klausimą savo pranešime kvies atsakyti Kristina.

14:50 – 15:20
speaker-1

Viktorija Ratomskė

Išmanusis lėšų pritraukimas: DI įtaka ir pritaikymo galimybės

Dirbtinis intelektas ir jo pagrindu kuriami įrankiai aukštyn kojomis verčia marketingo, komunikacijos, IT ir kitų sričių specialistų darbo rutiną. Jis keičia ir lėšų pritraukimo lauką siūlo naujus būdus, padedančius apdoroti informaciją, kurti vizualinius sprendimus ir komunikuoti. Pranešime sužinosite, nuo ko NVO gali pradėti savo kelionę su DI.  

15:20 – 15:45

Kavos pertrauka

15:45 – 16:30
speaker-1

Mindaugas Morkūnas

speaker-2

Neringa Čiakienė

speaker-3

Kristina Balčiauskaitė

3 NVO istorijos apie pinigus: pamokos ir sėkmės formulė

Vienoje sesijoje – 3 NVO atstovų tikros ir atviros istorijos apie iššūkius, išmoktas pamokas ir atrastas sėkmės formules lėšų pritraukimo srityje.

 

Savo unikalia patirtimi dalinsis:

  • Mindaugas Morkūnas: „Geriausias partneris gali būti tas, kurio visai nesitikėjai"
  • Neringa Čiakienė: „Tas nepatogus jausmas pradėti"
  • Kristina Balčiauskaitė: „Mums reikia (pradėti) kalbėti apie savanorystės monetizavimą“

16:30 – 17:30
speaker-1

Raimonda Agnė Medeišienė, dr.

speaker-2

Taikomasis teatras „4ROOMS“

Taikomojo teatro 4ROOMS „Playback“ sesija „Pinigai“

Playback“ [atkūrimo] teatras – tai taikomojo teatro žanras, grindžiamas unikaliu atlikėjų ir publikos bendradarbiavimu. Teatro atlikėjai sesijoje atkurs prieš tai 3-ų kolegų pasakotas istorijas apie pinigus NVO gyvenime, suteiks šioms istorijoms meninę formą ir vientisumą.

 

Panaudojant improvizacijos teatro pagrindus, šis teatras sukurs ryšį ir dialogą su konferencijos dalyviais ir paskatins pokyčius temoje, kuri svarbi (ir šiek tiek nepatogi) kiekvienai NVO – PINIGAI.

17:30 – 17:35
speaker-1

Simona Laiconaitė

Iki pasimatymo!

17:45

Konferencijos tinklaveikos dūzgės

Baras SPARTA, Švitrigailos g. 36, Vilnius.

IŠANKSTINIAI BILIETAI JAU PREKYBOJE Įsigykite savąjį dabar!

Prenumeruokite naujienlaiškį ir kiekvieno mėnesio paskutinę savaitę į jūsų pašto dėžutę atkeliaus „Lėšų pritraukimo PULSAS“ – praktinių patarimų ir ekspertinio turinio kupinas naujienlaiškis. Taip pat sužinosite apie visus mūsų renginius ir naujienas pirmieji.

Prenumeruokite naujienlaiškį!

Jūsų duomenys bus tvarkomi remiantis mūsų Privatumo politika.