LRT rinkodaros skyriaus vadovas
Ilgus metus dirbęs reklamos agentūrose, Mantas turėjo progą dirbti ne tik su didžiausiais prekių ženklais, bet ir nemažai viešojo sektoriaus organizacijų, labdaros fondų ir kitų panašių organizacijų. Prieš daugiau nei du metus jis pradėjo dirbti LRT, kur kartu su komanda kuria ne tik rinkodaros projektus, bet ir nuolat ieško prasmingų būdų vykdyti LRT misiją ir kurti vertę visuomenei.
Skaitmeninės rinkodaros specialistė
Esu skaitmeninės rinkodaros specialistė, aktyviai dirbanti su socialiniais tinklais 7 metus. Per šį laiką padėjau daugiau kaip 300+ įmonių siekti tikslų tokiose platformose kaip Instagram, Facebook, Linkedin.
Nuolat ieškau inovatyvių sprendimų socialiniuose tinkluose, nes algoritmai, vartotojų elgsena ir konkurencija keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau.
Tikiu, kad kūrybiškas, naujausias tendencijas atspindintis turinys leidžia išsiskirti ir pasiekti realių rezultatų - to mokau ir savo mokymų metu.
Vadovų konsultantas
Naujienlaiškių marketingo specialistė
Automatizacijų ir naujienlaiškių marketingo entuziastė, konsultuojanti verslus ir asmeninius prekės ženklus skaitmeninio verslo procesų automatizavime ir komunikacijoje, išlaikant autentiškumą, skatinant įsitraukimą ir kuriant artimą ryšį su savo bendruomene.
SOS vaikų kaimai Lietuvoje lėšų pritraukimo vadovas
Mantas Pūtys yra lėšų pritraukimo vadovas organizacijoje „SOS vaiku kaimai Lietuva“ ir strateginės filantropijos konsultacijų įmonės „Impact Synergy“ įkūrėjas.
Prieš 13 metų Mantas paliko verslo pasaulį ir pradėjo karjerą nevyriausybiniame sektoriuje. Lėšų pritraukimo srityje dirba jau beveik dešimtmetį ir yra vienas iš labiausiai patyrusių specialistų Lietuvoje. Daugiausiai dėmesio Mantas skiria individualiam aukojimui. Per savo karjerą jis yra pritraukęs daugiau nei 8 milijonus eurų.
„RAUDONOS NOSYS Gydytojai klounai“ vadovė
Aistė Lacitė – organizacijos „RAUDONOS NOSYS Gydytojai klounai“ vadovė, turinti ilgametę patirtį nevyriausybinių organizacijų valdyme ir lėšų pritraukime. Anksčiau dirbo „SOS vaikų kaimai“ ir „Gelbėkit vaikus“ organizacijose, kur buvo atsakinga už lėšų pritraukimą ir komunikaciją. Jos veikla orientuota į pagalbą pažeidžiamoms visuomenės grupėms per tvarius ir inovatyvius sprendimus.
„Maisto banko“ komunikacijos vadovė
Miglė Petronytė – komunikacijos specialistė, turinti daugiau nei dešimties metų patirtį kultūros, švietimo ir nevyriausybinių organizacijų sektoriuose. Jau daugiau nei septynerius metus rūpinasi „Maisto banko“ komunikacija, formuodama strategijas, kurios sėkmingai keičia visuomenės požiūrį ir skatina socialinius pokyčius.
Jos kuruoti komunikacijos projektai – nuo vietinių iniciatyvų iki nacionalinių kampanijų – pelnė profesionalų pripažinimą ir apdovanojimus. Miglė specializuojasi jautrių ir sudėtingų temų komunikacijoje, gebėdama jas pristatyti taip, kad įtrauktų, sudomintų ir paskatintų veikti.
TAI DAUGIAU NEI KONFERENCIJA
Didžiausias NVO augimui skirtas renginys Lietuvoje. Erdvė tobulėti ir transformuotis. Galimybė sužinoti, kaip tapti dar geresne NVO.
Turite čia būti.